A- A+ A
Община Ардино
Официален сайт

И Н Ф О Р М А Ц И Я



И Н Ф О Р М А Ц И Я   Агенция за социално подпомагане
Дирекция „Анализ, административно и информационно обслужване”
Проект „Подкрепа за достоен живот” по Схема
за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:
BG 051PO001-5.2.09 „ Алтернативи”

ИНФОРМАЦИЯ за ІІ етап

по Проект „Подкрепа за достоен живот”по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051O001-5.2.09 „Алтернативи” – социална услуга „Личен асистент” за лица с трайни увреждания, които не могат да се самообслужват


УВАЖАЕМИ ГРАЖДАНИ,

Информираме Ви, че на 08.10.2010 година стартира Проект „Подкрепа за достоен живот”, чрез който Агенцията за социално подпомагане в партньорство с община Ардино предоставя социалната услуга „Личен асистент”
Проектът ще се реализира в три етапа:
І-ви етап - приключи
За ІІ ри – етап - Документи се подават от 10 до 24 януари 2011 година в Общинска администрация –Ардино, ІІ етаж – при Айсен Саидова –Администратор на Проекта

Предоставяне на социалната услуга – 12 месеца, от 10.03.2011 година.

За ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА могат да кандидатстват лица с трайни увреждания, които не са в състояние да се самообслужват както следва:

- лица с 90 на сто и над 90 на сто трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане, с определена чужда помощ;
- лица с 90 на сто и над 90 на сто трайно намалена работоспособност или вид и степен на увреждане , без чужда помощ;
- лица с по-нисък процент на трайно увреждане – с установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите;
- деца на възраст до 16 години с 50 на сто и над 50 на сто, вид и степен на увреждане или деца на възраст от 16 до 18 години с 50 на сто и над 50 на сто степен на трайно намалена работоспособност, с определена чужда помощ или установена невъзможност за самостоятелно обслужване към момента на оценка на потребностите;

Необходими документи за кандидат-потребители:

- Заявление –по образец, който ще получите в Общинска администрация – Ардино на ІІ етаж;
- Документ за самоличност / копие /, за дете – удостоверение за раждане /копие /
- Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител / копие /;
- Експертно решение на ТЕЛК / ДЕЛК / НЕЛК / копие /;
- Декларация / свободен текст /, че към момента на кандидатстване не ползвам социална услуга „ Личен асистент”, „Социален асистент” или „Домашен помощник” по други национални програми или по програми финансирани по други източници / в случай ,че ползва към момента на подаването – лицето вписва данни за срока на услугата, по която е потребител /;
- Пълномощно / свободен текст /, за лице което да подаде по името на кандидата – когато не се подава лично.

Кандидатите за потребители на услугата (или техни представители ), могат да подадат документи ( или чрез свой представител ), от 10 до 24 януари 2011 година, вкл. в Общинска администрация – Ардино, ІІ етаж.

За ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ могат да кандидатстват лица в ТРУДОСПОСОБНА ВЪЗРАСТ, отговарящи на едно от следните изисквания:

- безработни лица;
- трудово заети лица – наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
- неактивни лица / студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст ), които могат да извършват допълнителен почасов труд.

Необходими документи за кандидат – лични асистенти:

- Заявление – по образец, който ще получите в общината;
- Документ за самоличност / копие /
- Служебна бележка ,относно регистрация в Бюро по труда ( ако сте безработен )
- Служебна бележка от месторабота ( ако работите );
- Служебна бележка от образователна институция ( ако учите – редовно обучение);
- Пенсионно разпореждане ( само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст );
- Копие на сертификат/и за завършителни обучителни курсове по сходни програми ( или декларация – свободен текст, с описание за завършен обучителен курс );
- Пълномощно (свободен текст ) за лице, което ще подаде заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично.

Кандидатите за ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ могат да подават документи от 10 до 24 януари 2011 година в Общинска администрация – Ардино на ІІ етаж

Лице за контакти: Айсен Саидова – Администратор на проекта: 0878632334, 0887739437



‹ Назад

Актуално
Предстоящи събития

 

 


https://www.livechatalternative.com/