О Б Я В А
ОБЩИНА АРДИНО, в партньорство с Фондация „ЕКИП”, ще реализира проект „Грижа за качествен живот в общността”, договор BG051PO001-5.2.07-0157-C-0001 по ОП „Развитие на човешките ресурси”, по схема ”Грижа в семейна среда за независимост и достоен живот на хора с различни видове уврeждания и самотно живеещи хора - дейности ”Социален асистент” и ”Домашен помощник”- фаза 3, считано от 01.01.2011 год.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд.
Във връзка с реализацията на проекта Община Ардино набира кандидати за дейности ”Социален асистент” и ”Домашен помощник”- фаза 3.
ЗА КОГО СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ УСЛУГИТЕ „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ” И „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК”:
1. Лица с различни видове трайни увреждания, чиито ограничения от здравословен характер ги поставят в изолация и/или невъзможност сами да организират социалният си живот.
2. Самотноживеещи лица, които поради различни причини от здравословен характер не са в състояние сами да организират бита си и да поддържат хигиената в дома си.
КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ КАНДИДАТИТЕ ЗА ДЛЪЖНОСТИТЕ „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ” И „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК”?
Дейностите”Социален асистент” и ”Домашен помощник”- фаза 3, се предоставят поотделно и/или заедно, съобразно потребностите на потребителите.Социалните асистенти и домашните помощници обслужват двама или повече преки потребители. Услугите ще бъдат предоставяни в рамките на пълен работен ден и/или под формата на почасови услуги. Като домашни помощници и социални асистенти ще бъдат наети лица търсещи работа, и членове на семействата на обслужваните лица. Наетите по проекта лица ще бъдат обучени за предоставяне на подобен вид индивидуално ориентирани услуги.
Социалните услуги се предоставят по местоживеенето на одобрените потребители, независимо дали постоянният им адрес, съгласно документа за самоличност е в същото или в друго населено място.
АКО ИСКАТЕ ДА БЪДЕТЕ „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ” И „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК”, трябва да подадете в срок до 21 януари 2011 г. заявление в свободен текст до Кмета на Община Ардино, в деловодството на Общината.
Набирането и подборът на домашни помощници и социални асистенти, ще се извършва от Комисия по подбора, определена със Заповед на Кмета на Общината.
Лице за контакти: Елван Исмаил – ръководител по проект : 03651 / 42-19 ; 45-73
„Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от община Ардино и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.”