ВАЖНО! УДЪЛЖАВА СЕ СРОКЪТ НА ПОКАНА ЗА ИЗРАЗЯВАНЕ НА ИНТЕРЕС ЗА ПОЗИЦИЯТА „ПСИХОЛОГ” ДО 30.10.2014 Г.
Община Ардино кани потенциални кандидати за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията” (позиция психолог) по Проект „Предоставяне на интегрирани социални услуги с цел превенция в ранна детска възраст и активно социално включване”, финансиран със заемни средства (Заем 7612 BG) от Международната банка за възстановяване и развитие в размер на 31.39 милиона евро по Проекта за социално включване.
Подробна информация за Проекта за социално включване може да бъде намерена на електронната страница на Проекта: www.mlsp.government.bg/sip. Техническо задание за изпълнение на поръчката може да бъде намерено на електронен адрес www.ardino.bg.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
• да са физически лица;
• да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление „Психолог”;
• да имат професионален опит не по-малък от 2 години в областта на здравните, образователните или социалните дейности;
• да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца, закрилата на детето, социалните услуги и предучилищната подготовка;
• да притежават компютърна грамотност;
• да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
• да не са служители в държавна, областна или общинска администрация или в други държавни/общински предприятия и институции;
• да не са в конфликт на интереси;
• да не са участвали в разработването на Проект „Предоставяне на интегрирани социални услуги с цел превенция в ранна детска възраст и активно социално включване” на община Ардино.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
• да имат практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца с увреждания, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца с увреждания;
• да познават спецификата на социалната и педагогическата работа с деца с увреждания и техните родители и др.