Обявление
Община Ардино със седалище и адрес: гр. Ардино, ул. „Бели брези“ №31 основание чл. 44, ал. 2 от Закона да местното самоуправление и местната администрация във връзка чл.10а, ал.1 и ал.2 от ЗДСл, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) със своя Заповед № 17/11.01.2023 г. Кмета на община Ардино, обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия: Конкурсът са обявява за две свободни длъжности – „ВЪТРЕШЕН ОДИТОР“ при общинска администрация – Ардино.
I. Кратко описание на длъжността: Вътрешен одитор
Проверява и оценява съответствието на дейността на общината по възложени одитни ангажименти съобразно Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС). Осъществява вътрешен одит по ЗВОПС на всички структури, програми, дейности и процеси в общината включително и на разпоредители със средства от Европейския съюз, както и на разпоредителите от по-ниска степен. Оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите. Оценява надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията. Оценява ефективността, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти. Планира, извършва и докладва дейността си в съответствие с действащото законодателство, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор и др.
II. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност:
1.Минимална степен на завършено образование: бакалавър;
2.Професионален опит: минимум 2 години опит в областта на вътрешния или външен одит или минимален ранг за заемане на длъжността V младши ;
3.Гражданство: български гражданин (чл. 7, ал. 4 от ЗДСл.);
4.Кандидатите трябва да отговарят на изискванията, определени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл;
5.да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от ЗВОПС или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
III.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността, определени въз основа на компетентностите:
1.аналитична компетентност;
2.ориентация към резултати;
3.работа в екип;
4.комуникативна компетентност;
5.фокус към клиента;
6.професионална компетентност;
7.дигитална компетентност.
IV. Допълнителни изисквания и квалификация:
1.предпочитана област на висше образование: социални, стопански и правни науки;
2.компютърни умения: Windows, MS Office, Internet, работа с правно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията;
3.познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
4.познаване и ползване на нормативната база, използвана в работата на общинска администрация;
5.Специфични изисквания за заемане на конкурсната длъжност: кандидатът да отговаря на изисканията на чл. 19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС)
V. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността: 810 лева.
VI.Начин на провеждане на конкурса:
1.тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсна длъжността;
2.интервю.
До участие в интервюто не се допускат кандидати, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията по Раздел I I от настоящата заповед, включително и след изискването им от комисията по допускане, след крайния срок за кандидатстване. Допуснатите до интервю кандидати се уведомяват за датата, часа на започване и мястото за провеждането му на интервюто по електронна поща на посочените от тях адреси. По време на интервюто кандидатите се оценяват по следните компетентности: - академична компетентност (първоначална професионална подготовка, умения за учене през целия живот); - професионална компетентност; - комуникативна компетентност (умения за работа в екип); - административна компетентност.
VII. Необходими документи за допускане и участие в конкурса:
1.Заявление за участие в конкурс – (по образец) Приложение №3 към чл.17, ал.2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавния служител (НПКПМДСл.);
2.Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.;
3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
4.Заверено копие от сертификат за одитор;
5.Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, който се доказва със следните официални документи: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка или удостоверения образец УП-3 за осигурителен стаж (копия).
6.Автобиография (европейски формат на CV)
VIII. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 2
IХ.Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават лично от кандидата или чрез пълномощник в 14-дневен срок от публикуване на обявлението, на адрес: гр.Ардино, ул.Бели брези“ №31, Общинска администрация – Ардино, в „Деловодство“. Когато документите се подават чрез пълномощник се прилага и пълномощното по Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС Съгласно чл. 17, ал. 6 от НПКПМДС документите, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса, може да се подават по електронен път на електронния адрес e-mail: https://www.ardino@abv.bg , като в този случай Заявлението и Декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите документи заверени „Вярно с оригинала“ от кандидата.
При подаване на заявленията за участие в конкурса кандидатите ще бъдат уведомявани от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл.21, ал.2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
Х. Общодостъпното място, на което ще бъдат обявени списъците и други съобщение във връзка с конкурса: гр.Ардино, ул.Бели брези № 31; на електорнната страница на Община Ардино: https://www.ardino@abv.bg, на портал за работа в държавна администрация: https://jobs.government.bg/Jobs/ и в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията.
инж. ИЗЕТ ШАБАН /п/
Кмет на община Ардино
ПРИЛОЖЕНИE:
Обявление