ОБЯВЯВА КОНКУРС за назначаване на държавен служител
Община Ардино със седалище и адрес: 6750 гр. Ардино, ул. „Бели брези” № 31, на основание чл.10а, ал. 1 и ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № 461 /19.06.2023 г. на Кмета на Община Ардино
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за назначаване на държавен служител при следните условия:
Конкурсът се обявява за длъжността Главен експерт в Отдел "Местни данъци и такси", Дирекция „Специализирана администрация“ на Община Ардино с място на работа в Община Ардино – 1 щатна бройка
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Извършва дейности свързани с обслужването на данъкоплатците по ЗМДТ, събиране на публични и други общински вземания; Приема и обработва декларации, заявления, молби и др. документи по ЗМДТ; Извършва проверки на декларираните от лицата данни; Издава удостоверения за данъчна оценка на недвижим имот, за декларирани данни, за наличие или липса на задължения, за платени данъци на МПС, за дължим данък върху наследство; Извършва проверки за възстановяване на надвнесени или недължимо внесени суми по ЗМДТ на физически и юридически лица; Извършва действия по установяване, обезпечаване и събиране на местни данъци и такси по реда на ДОПК; Изпраща покани за доброволно изпълнение на просрочени задължения; Установява административни нарушения и издава АУАН; Предоставя информация на общински органи и външни институции; Изготвя навременна и вярна информация, касаеща отдела и представя същата на началника на отдела.
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен: Висше/бакалавър/;
- Област на висшето образование: Икономика;
- Професионален опит: 2 години;
- Минимален ранг за заемане на длъжността: IV младши.
Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
- компютърни умения - MS Office;
- българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копие от документи за придобита професионално-квалификационна степен;
- Копие от официални документи за трудов стаж, служебен стаж, осигурителен стаж или извършване на дейност в чужбина, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител (ако има такъв).
- Автобиография (европейски формат);
Образци на Заявлението по чл. 17, ал. 2 и Декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на: Община Ардино.
Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
Минимален размер на основната заплата:
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 780 лв. до1800 лв.
*При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, както и по електронен път, подписани с електронен подпис, в 14-дневен срок от публикуване на обявлението, на адрес: гр. Ардино, ул. Бели брези“ №31, Общинска администрация – Ардино, „Човешки ресурси и деловодство“.
При подаване на документите кандидатите или техните пълномощници се запознават с пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове, и им се предоставя длъжностната характеристика на конкурсната длъжност.
Документите може да се подадат и по електронен път на адрес: https://www.ardino.bg/?pid=4,op1, като в този случай Заявлението по чл. 17, ал. 2 и Декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на Интернет страница: На електронната страница на Община Ардино:
https://www.ardino.bg/?pid=4,op1 ;
На портал за работа в държавна администрация:
https://jobs.government.bg/PJobs/
и в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията.
Дирекция „Специализирана администрация“
Отдел "Местни данъци и такси"
Ниво на заетост
Пълен работен ден
Ход на конкурса
Начин за провеждане на конкурса:
Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
Интервю.
*На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
ПРИЛОЖЕНИЯ:
Обявление
Заявление - участие
Декларация