Обява
Община Ардино, област Кърджали в изпълнение на Административен договор № BG05SFPR002-2.002-0029-C01 „Предоставяне на качествени социални услуги на населението в община Ардино чрез развитие и укрепване на общинския капацитет”, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” с финансовата подкрепа на Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г., стартира набирането на кандидати за длъжността „Технически сътрудник“ – 2 бр. за работа във фронт-офис на социалните услуги.
Продължителност на заетостта: 22 месеца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимално образование: средно или висше образование – завършена образователна степен бакалавър/магистър;
- Професионална квалификация: не се изисква;
- Минимален професионален опит: не се изисква;
- Компютърна грамотност;
- Мотивация за работа в социалната сфера;
- Комуникативност и мобилност;
- Опит при изпълнение на социални проекти – предимство.
Преки задължения:
- Осъществяване на директна комуникация с лицата, желаещи да ползват социални услуги предоставяни на територията на община Ардино.
- Насочване на заинтересованите лица към подходящата за тях социална услуга.
- Обработване на първичната документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата.
- Оказване на административна подкрепа на служителите, пряко ангажирани с предоставяне на социалните услуги на територията на община Ардино.
- Изпълнява допълнителни задачи, възникнали при извършване на основните му задължения.
С одобрените кандидати ще се сключи трудов договор при спазване на разпоредбите на Кодекса на труда.
Възнагражденията се осигуряват по проект „Предоставяне на качествени социални услуги на населението в община Ардино чрез развитие и укрепване на общинския капацитет”, финансиран с Административен договор № BG05SFPR002-2.002-0029-C01 по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
- Писмено заявление за кандидатстване по образец;
- Автобиография по образец;
- Декларация по образец;
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда по образец;
- Декларация за съгласие по образец;
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се получат в сградата на Община Ардино, гр. Ардино, ул. „Бели брези“ №31, ет.2, стая №7 или да бъдат изтеглени от сайта на Община Ардино ardino@abv.bg.
Документите следва да се подават лично или по куриер /валидна е датата на получаване/ в деловодството на община Ардино в срок до 15.03.2023 г. включително – 17.00 часа, за проект „Предоставяне на качествени социални услуги на населението в община Ардино чрез развитие и укрепване на общинския капацитет” по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г.
Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Ардино.
Подборът протича в два етапа:
-
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания.
- Провеждане на интервю.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Ардино.
Интервюто се провежда от комисията по подбор и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика в Общинска администрация – Ардино, ет.2, стая №7.
инж. ИЗЕТ ШАБАН - - - - -п - - п - - - - - -
Кмет на община Ардино
ПРИЛОЖЕНИE:
