Обява
за предоставяне и ползване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“
Община Ардино обявява прием на заявления от желаещи да ползват и предоставят почасови услуги в домашна среда по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, финансирана от Европейския социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027.
I. За ползване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, която ще се предоставя по домовете на потребителите от квалифициран персонал, могат да кандидатстват лица от целевите групи:
- самотноживеещи лица с увреждания;
- самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване.
Целта на процедурата е да се подобри предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда за нуждаещи се самотноживеещи лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Ще се изгради и приложи иновативен модел за дистанционен мониторинг на здравословния и психосоциален статус на базата на съвременните информационни и комуникационни технологии – телекеър.
Кандидатите потребителите подават следните документи:
-
- Заявление (по образец);
- Документ за самоличност( копие и оригинал за справка);
- Документ за самоличност на законния представител – настойник/ попечител (за справка, ако притежава);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК(копие, ако притежава);
- Медицински протокол на ЛКК (копие, ако притежава);
- Други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие, ако притежава);
- Удостоверение за настойничество/ попечителство (копие, ако притежава).
След извършване на функционална оценка на лицата за извършване на ежедневни дейности по скалата на Бартел и оценка на възможностите на лицата да извършват инструментални ежедневни дейности по скалата на Лоутън-Броди на одобрените лица ще бъдат предоставяни почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, съобразно потребностите им.
За почасовите мобилни здравно-социални услуги в домашна среда не се заплаща месечна потребителска такса.
II. За предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда ще бъдат назначени:
- Домашни помощници
- Описание на длъжността:
Предоставяне на социални услуги по домовете съгласно индивидуалните потребности на потребителите.
-
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
-
- Специфични изисквания:
-
- Опит при работа в екип;
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
- Медицинска сестра
2.1. Описание на длъжността:
Предоставя здравна информация на потребителите, извършва здравни услуги и манипулации по домовете на потребителите, предоставя медицински, здравни грижи и дейности, съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта, осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания, придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група, извършва манипулации, които могат да бъдат извършени извън лечебното заведение, измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура), както и допълнителни дейности по писмено лекарско назначение.
2.2.Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-
- Завършено медицинско образование;
- Образователно квалификационна степен – „специалист“/ „бакалавър“;
- Специалност – „медицинска сестра“, фелдшер, акушерка;
- Професионален опит – не е необходим;
- Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
2.3.Специфични изисквания:
-
- Опит при работа в екип;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания.
3. Шофьор
3.1. Кратко описание на длъжността:
Управлява превозното средство осигурено за изпълнение на дейностите по проекта с цел осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.
3.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-
-
- Образователно-квалификационна степен– средно образование;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство.
-
3.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
-
-
-
- Работа в екип.
- Комуникационна компетентност.
- Професионална компетентност.
-
-
• Организационни умения.
III. Необходими документи, начин на подаване и ред за провеждане на подбор на персонала.
1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
-
- Заявление (по образец);
- Документ за самоличност (копие и оригинал за справка);
- Автобиография;
- Документ за завършено образование (копие);
- Сертификати или удостоверения за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (копие);
2. Подбора протича в два етапа:
-
- Първи етап – проверка на представените документи с обявените изисквания;
- Втори етап – Събеседване (интервю) с допуснатите кандидати.
Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени в официалния сайта на общината както и на информационното табло пред сградата на общината на адрес: гр. Ардино, ул. „Бели брези“ № 31.
Място и срок за подаване на документите: Подаването на заявление и приложените документи към него се извършва всеки работен ден от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 да 17.00 ч. в сградата на Община Ардино, намираща се на ул. „Бели брези“ № 31 като за първоначално включване в услугата заявления се приемат от 23.12.2024г. до 13.01.2025г.
ПРИЛОЖЕНИЯ:
Обява
Декларация за информирано съгласие
Заявление-персонал
Заявление - потребител