A- A+ A
Община Ардино
Официален сайт

Обява



за предоставяне и ползване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги  по процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“

 

Община Ардино обявява прием на заявления от желаещи да ползват и предоставят почасови услуги в домашна среда по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, финансирана от Европейския социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027.

 

I. За ползване на почасови мобилни интегрирани  здравно-социални услуги, която ще се предоставя по домовете на потребителите от квалифициран персонал, могат да кандидатстват лица от целевите групи:

  • самотноживеещи лица с увреждания;
  • самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване.

Целта на процедурата е да се подобри предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда за нуждаещи се самотноживеещи лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Ще се изгради и приложи иновативен модел за дистанционен мониторинг на здравословния и психосоциален статус на базата на съвременните информационни и комуникационни технологии – телекеър.

Кандидатите потребителите подават следните документи:

    1. Заявление (по образец);
    2. Документ за самоличност( копие и оригинал за справка);
    3. Документ за самоличност на законния представител – настойник/ попечител (за справка, ако притежава);
    4. Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК(копие, ако притежава);
    5. Медицински протокол на ЛКК (копие, ако притежава);
    6. Други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие, ако притежава);
    7. Удостоверение за настойничество/ попечителство (копие, ако притежава).

След извършване на функционална оценка на лицата за извършване на ежедневни дейности по скалата на Бартел и оценка на възможностите на лицата да извършват инструментални ежедневни дейности по скалата на Лоутън-Броди на одобрените лица ще бъдат предоставяни почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги,  съобразно потребностите им.

За почасовите мобилни здравно-социални услуги в домашна среда не се заплаща месечна потребителска такса.

 

 

II. За предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда ще бъдат назначени:

 

  1. Домашни помощници
    1. Описание на длъжността:

Предоставяне на социални услуги по домовете съгласно индивидуалните потребности на потребителите.

 

    1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
    • Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;

 

    1. Специфични изисквания:
    • Опит при работа в екип;
    • Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
    • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

  1. Медицинска сестра

2.1. Описание на длъжността:

Предоставя здравна информация на потребителите, извършва здравни услуги и манипулации по домовете на потребителите, предоставя медицински, здравни грижи и дейности, съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта, осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания, придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група, извършва манипулации, които могат да бъдат извършени извън лечебното заведение, измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура), както и допълнителни дейности по писмено лекарско назначение.

 

2.2.Минимални изисквания за заемане на длъжността:

    • Завършено медицинско образование;
    • Образователно квалификационна степен – „специалист“/ „бакалавър“;
    • Специалност – „медицинска сестра“, фелдшер, акушерка;
    • Професионален опит – не е необходим;
    • Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

 

2.3.Специфични изисквания:

    • Опит при работа в екип;
    • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
    • Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания.

 

3. Шофьор

3.1. Кратко описание на длъжността:

 

Управлява превозното средство осигурено за изпълнение на дейностите по проекта с цел осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.

 

 

3.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

      • Образователно-квалификационна степен– средно образование;
      • Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство.

 

3.3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:

        • Работа в екип.
        • Комуникационна компетентност.
        • Професионална компетентност.

        Организационни умения.

 

III. Необходими документи, начин на подаване и ред за провеждане на подбор на персонала.

 

1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:

    • Заявление (по образец);
    • Документ за самоличност (копие и оригинал за справка);
    • Автобиография;
    • Документ за завършено образование (копие);
    • Сертификати или удостоверения за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (копие);

 

2. Подбора протича в два етапа:

    • Първи етап – проверка на представените документи с обявените изисквания;
    • Втори етап – Събеседване (интервю) с допуснатите кандидати.

 

Резултатите във връзка с подбора ще бъдат обявени в официалния сайта на общината както и на информационното табло пред сградата на общината на адрес: гр. Ардино, ул. „Бели брези“ № 31.

Място и срок за подаване на документите: Подаването на заявление и приложените документи към него се извършва всеки работен ден от 08.00 до 12.00 ч. и от 13.00 да 17.00 ч. в сградата на Община Ардино, намираща се на ул. „Бели брези“ № 31 като за първоначално включване в услугата заявления се приемат от 23.12.2024г. до 13.01.2025г.

 


ПРИЛОЖЕНИЯ:
Обява
Декларация за информирано съгласие
Заявление-персонал
Заявление - потребител


‹ Назад

Актуално
Предстоящи събития

 

 


https://www.livechatalternative.com/